Landelijke Fietsdag bouwt mee aan nieuwe Hartenark

Datum nieuwsfeit: 10-05-1999
Nederlandse Hartstichting

Landelijke Fietsdag bouwt mee aan nieuwe Hartenark

Den Haag, 10 mei 1999 - Een deel van de opbrengst van de Landelijke Fietsdag van zaterdag 8 mei 1999 ging naar de Nederlandse Hartstichting. De heren majoor (lid van de Stichtingsraad) en Berkemeier (hoofd van de Hartenark) namen in Weert een cheque van Fl. 25.000,-- in ontvangst. De Hartstichting besteedt dit geld aan de modernisering van de Hartenark, het cursus-, vakantie- en conferentiecentrum van de Hartstichting in Bilthoven.

Na ruim twintig jaar is de Hartenark toe aan een modernisering, uitbreiding en verbetering van de faciliteiten om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Voor deze verbouwing is geld nodig. Daarom is de Nederlandse Hartstichting heel blij dat de Landelijke Fietsdag op deze wijze een steentje aan dit project wil bijdragen.