CMG Finance breidt Multi-Channel Management aanbod uit

Datum nieuwsfeit: 10-05-1999
CMG Finance breidt Multi-Channel Management aanbod uit

CMG sluit overeenkomst met MSC inzake systeemintegratie op het gebied van customer relationship management

Amstelveen, 10 mei 1999 - CMG Finance gaat optreden als de system integrator van Clientwise, het Enterprise Customer Relationship Management (ECRM) systeem van Managed Solutions Corporation (MSC). Beide bedrijven hebben daartoe een overeenkomst gesloten. ClientWise is speciaal ontwikkeld voor financiële dienstverleners die in Europa actief zijn. CMG Finance gaat voor dit systeem in de Benelux optreden als system integrator. Daartoe wordt een implementatieteam gevormd, ondersteund door experts van CMG's Multi-Channel Management Services Competence Center.

"MSC ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen