Congres: Systeemontwikkeling in de volgende eeuw

Datum nieuwsfeit: 11-05-1999

Amsterdam, 12 maart 1999

Uitnodiging VAC/COSS Jaarcongres 1999, 'Systeemontwikkeling in de volgende eeuw'

Veel organisaties zijn nu, vlak voor de eeuwwisseling, nog bezig met het milleniumproof maken van hun informatiesystemen, alsook met de aanpassingen die door de invoering van de euro nodig zijn. Maar de ontwikkelingen op hard- en softwaregebied staan natuurlijk niet stil. Nieuwe generaties hardware zijn beschikbaar, alternatieve besturingssystemen zoals Linux dienen zich aan en nieuwe programmeertalen als Java veroveren een substantieel deel van de markt. En zelfs COBOL 'is still going strong'.

Ook op het terrein van de architectuur van informatiesystemen doen zich interessante ontwikkelingen voor. 'Het netwerk is de computer' is werkelijkheid geworden, 'thin clients' staan in het middelpunt van de belangstelling en traditionele mainframes moeten voor gloednieuwe e-commerce toepassingen geïntegreerd worden met webapplicaties.

Al deze onderwerpen komen aan de orde tijdens het VAC/COSS Jaarcongres 1999, dat op dinsdag 11 mei 1999 in Congrescentrum Orpheus in Apeldoorn plaatsvindt en waarvoor wij u van harte uitnodigen. U bent vanaf 9.30 uur welkom, het jaarcongres begint om 10.00 uur en zal duren tot ongeveer 16.30 uur.

Op het Jaarcongres geven prominente deskundigen als Rick van der Lans, prof. Martin Healey, Jaap van Rees en Rob Creemers hun visie op de stand van zaken en gaan zij in op de ontwikkelingen in het volgende millennium.

Wilt u ons s.v.p. laten weten of er iemand en zo ja wie van uw redactie op deze uitnodiging ingaat? Dit kan per bijgevoegd antwoordformulier, t.a.v. Berith Selling (faxnummer 023 - 565 17 24) of via e-mail ((beriths@monogram.nl)). Even bellen met MCS kan natuurlijk ook, telefoonnummer 023 - 562 82 08. Bij een positieve reactie uwerzijds, sturen wij u een bevestiging inclusief routebeschrijving toe.

Met vriendelijke groet, VAC

Vera J. Carbaat

Bijlage: antwoordformulier ANTWOORDFORMULIER

VAC/COSS Jaarcongres 1999, 'Systeemontwikkeling in de volgende eeuw'