Hummingbird ondersteunt Microsoft Terminal Server Edition

Datum nieuwsfeit: 11-05-1999

Communicatieproducten van Hummingbird ondersteunen Microsoft Terminal Server Edition en zijn door Microsoft erkend als 'ontworpen voor MicrosoftBackOffice'

North York, Ontario (Canada), 11 mei 1999 - Hummingbird Communications Ltd. een toonaangevend ontwikkelaar van connectiviteitssoftware voor grote ondernemingen, heeft bekend gemaakt dat de producten Exceed en NFS Client compatibel zijn gemaakt voor Microsoft Windows NT Server 4.0, Terminal

Server Edition; Microsoft heeft HostExplorer het logo 'Designed for Microsoft BackOffice' toegekend.

Microsoft Windows NT Server 4.0 Terminal Server Edition (TSE) Hummingbird Exceed of NFS Maestro Client is in combinatie met Microsoft Windows NT Server 4.0 Terminal Server Edition (TSE) de ideale connectiviteitsoplossing, omdat deze tegen geringe kosten hoge prestaties biedt bij het installeren en beheren van host-connectiviteit. Gebruikers krijgen daardoor vanuit Windows-clients toegang tot bedrijfskritische applicaties en data. De ondersteuning voor het Terminal Server Edition-besturingssysteem stelt organisaties in staat toegevoegde waarde te verbinden aan hun centraal opgeslagen informatie en op (IBM) mainframes, AS/400-systemen en UNIX-hosts draaiende applicaties. De kosten voor het bieden van deze toegang worden door de Hummingbird-oplossing sterk gereduceerd.

Toegang tot ondernemingsdata wordt voor veel organisaties dagelijks van groter belang, terwijl ook het gebruik van Windows op de werkplek voortdurend toeneemt.

Het logo 'Designed for Microsoft BackOffice'

Het logo 'Designed for Microsoft BackOffice' geeft aan dat HostExplorer op eenvoudige wijze te integreren is en samenwerkt met Microsoft BackOffice-producten, zoals Microsoft SNA Server, Microsoft Systems Management Server, Windows NT Server en daarmee verbonden client/server-applicaties. Host Explorer is de terminal-emulatie connectiviteitsoplossing van Hummingbird, die gebruikers van Windows-PC's snel en gemakkelijk toegang biedt tot bedrijfsdata en toepassingen op hostsystemen, zoals IBM mainframes, AS/400- en UNIX-systemen. Dit toont eens te meer Hummingbird's betrokkenheid bij het bieden van geintegreerde connectiviteitsoplossingen binnen heterogene omgevingen.

Over Hummingbird

Hummingbird Communications Ltd. ontwikkelt, verkoopt en ondersteunt terminal emulatie-oplossingen. Daarnaast is er een tweede productlijn, Business Intelligence. De producten van Hummingbird worden over de hele wereld verkocht en ondersteund door geautoriseerde wederverkopers in meer dan 40 landen. Het bedrijf is gevestigd in North York, Ontario, Canada en heeft kantoren in Mountain View (Californie), Washington DC, Raleigh (North Carolina), Sydney (Australie), Geneve (Zwitserland), Munchen (Duitsland), Parijs (Frankrijk), Wokenham (Groot-Brittannie), Wavre (Belgie) en Amsterdam (Nederland).

Nadere informatie over Hummingbird is te verkrijgen op Internet, www.hummingbird.com