Heroix introduceert RoboMon Emergency Repair

Datum nieuwsfeit: 12-05-1999

bf_i_text_pers_klein.gif (4201 Byte)

Heroix introduceert RoboMon® Emergency Repair (ER)

Voor het oplossen van NT-problemen zonder noodzaak van herstarts

Amsterdam, 12 mei 1999 Heroix Corporation heeft RoboMon Emergency Repair (ER) geïntroduceerd. Met deze praktische tool kunnen beheerders van Windows NT-, Exchange-, IIS-, SQL- en andere Back-Office-omgevingen storingen met vastgelopen bedrijfskritische servers oplossen zonder dat het systeem opnieuw gestart moet worden. RoboMon Emergency Repair wordt in de Benelux gedistribueerd door Brain Force Software.

Volgens Paul Walstra, Line Of Business Manager bij Brain Force Software, biedt Emergency Repair in combinatie met de beheeroplossing RoboMon NT optimale mogelijkheden om storingen binnen NT-omgevingen op te sporen en snel te verhelpen. "Deze oplossing biedt eigenlijk een achterdeur voor storingen op een vastgelopen Windows NT-server of -client. Met ER kan een beheerder de problemen in een vastgelopen server oplossen zonder dat het systeem opnieuw gestart hoeft te worden. Dat betekent minder downtime en een snelle reactie op de melding van een vastgelopen machine. Verder biedt ER de benodigde hulpmiddelen om geconstateerde problemen ook efficiënt op te lossen.

Windows NT Windows NT is een veelgebruikt netwerkbesturingssysteem dat bij veel netwerkverkeer mogelijk kan vastlopen. Het resultaat is een scherm dat niet langer reageert op opdrachten. Meestal is de enige oplossing een herstart van het systeem, wat kan leiden tot gegevensverlies en het verbreken van netwerkverbindingen. Met RoboMon ER kunnen beheerders het scherm omzeilen en direct naar een command line-interface gaan, waar zij met behulp van MS-DOS het probleem kunnen oplossen. De meeste andere beheersoftware levert alleen foutenrapportage en geen oplossingen.

RoboMon ER wordt geïnstalleerd op bedrijfskritische NT-systemen. Samen met RoboMon NT gebruikt het minimale CPU-tijd en RAM. Contact met het Internet is mogelijk via een TCP/IP- of seriële (RC232) host. In DOS biedt RoboMon ER uitgebreide diagnostische mogelijkheden en reparatiecommando's voor het beschikbaar maken van geheugen, het afsluiten van systemen of het oplossen van algemene storingen.

www.brainforce.com

Voor meer informatie:

BRAIN FORCE SOFTWARE Lammers van Toorenburg PR Paul Walstra Caroline de Zoeten Tel.: 020 312 0518 Tel.: 030 656 5070 email: (Paul.Walstra@brainforce.com) email: (caroline@lvtpr.nl)