Boek 'Jomanda's wonderbaarlijke genezingen'

Datum nieuwsfeit: 12-05-1999
Jomanda weg uit Tiel!

Met ingang van 13 mei (hemelvaartsdag) 1999 gaat Jomanda de Jomanda-hal in Tiel verlaten. Zij was daar 8 jaar actief met het geven van haar veelbesproken healings. Meer info .... Overzicht bijeenkomsten

Voor de datum en plaats van Healingbijeenkomsten van Jomanda voor dit jaar (1999) verwijzen wij u naar het uitgebreide overzicht

Jomanda op radio en TV Op vrijdag 12 maart is Jomanda te gast bij "Jos op 1" op Nederland 1, van 16.00 tot 17.00 uur.

Nieuw boek Jomanda verschijnt 13 mei a.s. 'Jomanda's wonderbaarlijke genezingen' is de titel van het nieuwste boek van Jomanda.

Tijdens de healings is Jomanda rustig en tegelijk betrokken, charismatisch, spiritueel, maar zonder de poespas die daar vaak mee wordt geassocieerd. In het dagelijkse leven praat zij even helder als gewoon over haar werk, over haar gaven en capaciteiten en het is iemand die je buurvrouw zou kunnen zijn.

Hoe en wat men verder ook over haar mag denken, over één ding kan geen twijfel bestaan: Jomanda is en blijft een fenomeen. In grote getale komt men nog wekelijks naar de Evenementenhal in Tiel en het klooster in Limburg. In Jomanda's wonderbaarlijke genezingen vertellen mensen over de ervaringen die zij hebben met Jomanda. Openhartig leggen zij hun medische klachten op tafel en praten zij over hun vaak tevergeefse wandel in het erkende medische circuit. Uiteindelijk vonden zij allen de weg naar Tiel en legt Jomanda op haar beurt uit wat zij voor de betreffende mensen betekend heeft.

Kortom: een onbeschroomd en eerlijk relaas over het vele goede werk van Jomanda.

Gezien de vaak schokkende verhalen in het boek zal deze uitgave veel publiciteit genereren. Daarnaast is Jomanda beschikbaar voor signeersessies. Advertenties in de boekenkaternen plus radiocommercials op Noordzee FM rond het programma van Jomanda.