HP EN Broadvision ontwikkelen oplossing voor e-business

Datum nieuwsfeit: 14-05-1999

HP EN BROADVISION ONTWIKKELEN SAMEN COMPLETE OPLOSSING VOOR E-BUSINESS

Amstelveen, 14 mei 1999 - Hewlett-Packard en BroadVision Inc. gaan een belangrijk strategisch samenwerkingsverband aan voor de ontwikkeling van een nieuwe generatie Internet-oplossingen voor e-commerce en kennisbeheer. Beide bedrijven zien Internet als hét kanaal van de toekomst voor klantencontact en handel. Met de nieuwe oplossingen kunnen zakelijke gebruikers snel en eenvoudig gebruikmaken van geavanceerde, gepersonaliseerde business-portals voor geïntegreerde handel, marketing en klantenbeheer via Web-sites, e-mail, call centers, PC's, kiosken, mobiele telefoons en Persoonlijke Digitale Assistenten (PDA's).

HP stelt BroadVision de komende jaren 35 miljoen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen