Kleurrijke zondagen: vijf publieksmanifestaties in Museon

Datum nieuwsfeit: 16-05-1999

Datum: 27-4-1999

Bron: Museon, Den Haag

Onderwerp: Kleurrijke zondagen, 16 mei 1999

KLEURRIJKE ZONDAGEN: VIJF PUBLIEKSMANIFESTATIES IN HET MUSEON

In 1999 en 2000 organiseren COS Haaglanden & West Holland (Centrum voor internationale samenwerking) en het Museon een vijftal thematische manifestaties onder de titel Kleurrijke Zondagen. De vijf publieksmanifestaties hebben elk een eigen thema, dat te maken heeft met internationale samenwerking en multiculturele diversiteit. De manifestaties zijn gericht op een breed publiek uit Den Haag en omstreken. De eerste uit een serie Kleurrijke Zondagen draagt de titel 'Kleine minderheden in Den Haag' en vindt plaats op zondag 16 mei a.s. in het Museon.

Het programma van 16 mei is een mengeling van activiteiten voor jong en oud, Haags en niet Haags. De deelnemende organisaties presenteren zich op een markt, er kunnen exotische drankjes geproefd worden en er vinden vele kinderactiviteiten plaats.

Voor meer informatie: 070 - 338 13 38