IQUIP opent kantoor in Groningen

Datum nieuwsfeit: 17-05-1999

IQUIP opent kantoor

in Groningen

IQUIP Informatica B.V. opent een nieuwe vestiging in de stad Groningen. Het kantoor dient als uitvalsbasis voor Noord-Nederland. De vestiging in Groningen biedt IQUIP de mogelijkheid zowel de klanten als de eigen medewerkers in Noord-Nederland optimaal te bedienen. Vandaar dat het kantoor enkele flexibele werkplekken biedt voor mobiele professionals. Het kantoor in Groningen is de zesde vestiging van IQUIP in Nederland, naast de kantoren in Diemen (2), Den Bosch, Culemborg en Ede.

"Noord-Nederland biedt een groot potentieel", aldus Hans van Waayenburg, directievoorzitter van IQUIP. "Niet alleen economisch, maar ook wat betreft de arbeidsmarkt. Dat gegeven kunnen we, door ons in de regio te vestigen, optimaal benutten. Klanten van IQUIP hechten veel waarde aan continuïteit van het niveau en de omvang van de dienstverlening. Essentieel daarbij zijn de betrokkenheid en motivatie van de bij de klant werkzame IQUIP-medewerkers. Eén van de aspecten die bijdragen aan die motivatie is het aanbod van uitdagende opdrachten met een acceptabele reistijd. Noord-Nederland blijkt voldoende mogelijkheden te bieden om de groei van het aantal opdrachten en het aantal collega's te combineren met deze doelstelling."