Candle benoemd tot Business Intelligence Partner van Cognos

Datum nieuwsfeit: 17-05-1999
Candle benoemd tot Business Intelligence Partner van Cognos

Nieuwegein, 17 mei 1999 - Candle, ontwikkelaar en leverancier van oplossingen voor de integratie en het beheer van informatiesystemen en applicaties, is benoemd tot Business Intelligence Partner van Cognos. Beide bedrijven gaan een wereldwijde technologische samenwerking aan, die onder meer inhoudt dat Candle de gereedschappen voor datatoegang en rapportering van Cognos - PowerPlay en Impromptu - zal gaan gebruiken ter ondersteuning van Candle's Response Time Network (RTN).

Candle's Response Time Network is een service die organisaties een eenvoudig te gebruiken en intuïtief netwerk biedt, waarmee ze met behulp van webtechnologie de end-to-end responstijden van bedrijfskritische toepassingen kunnen volgen en analyseren. RTN volgt transacties op heterogene platforms en helpt bedrijven met het opstellen en het controleren van Service Level Agreements, d.w.z. het plannen van de in de toekomst benodigde capaciteit en het bewaken van de snelheid van applicaties.

"We zijn blij met deze samenwerking met Cognos," zegt George Brenner, vice-president en algemeen manager E-Business Application Services van Candle. "Door de gereedschappen van Cognos te combineren met onze RTN-service, kunnen we de informatie die wij aan onze klanten bieden belangrijk verbeteren."

"Cognos is er trots op deel uit te maken van Candle's Response Time Network," zegt Ted Jandl, vice-president van de Noord-Amerikaanse verkoopkanalen van Cognos. "Onze relatie met Candle zal onze oplossingen voor zakelijke intelligentie voor nieuwe markten en industrieën over de hele wereld beschikbaar maken."

Over Candle Corporation
Candle Corporation is gevestigd in Santa Monica in Californië en is de toonaangevende ontwikkelaar en leverancier van Solutions for Networked Businesses. Om klanten te helpen hun applicaties te koppelen, te integreren en te beheren, biedt Candle producten, oplossingen en services aan. Deze bestrijken de gebieden van applicatie-integratie en -beheer, messaging middleware en prestatie- en beschikbaarheidsbeheer. Meer informatie over Candle Corporation is te vinden op het World Wide Web op adres: www.candle.com.

Voor meer informatie:
Candle Benelux, tel.: 030 600 35 00, contactpersoon: Jacqueline Schakenraad,