@Home Nederland start dienstverlening

Datum nieuwsfeit: 18-05-1999
Geachte redactie,

Op 18 mei 1999 zal breedband internet-aanbieder @Home Nederland in samenwerking met de kabelbedrijven CasTel en PaletKabelcom starten met de dienstverlening op de Nederlandse markt.

@Home Nederland staat voor de @Home-ervaring: een combinatie van snelle toegang tot het internet via de kabel en een onuitputtelijke bron van interessante informatie op eigen @Home-kanalen. @Home heeft inmiddels partnerovereenkomsten met Fox News, SBS6, CNN, ANP, Beurs Media en Media Consult voor het bieden van multimediale diensten voor breedband-internet.

CasTel en PaletKabelcom organiseren ieder naar aanleiding van de start een perspresentatie op dinsdag
18 mei 1999, CasTel in Deventer en PaletKabelcom in Den Bosch. Tijdens de presentaties zullen vertegenwoordigers van de beide kabelbedrijven een toelichting geven met betrekking tot de plaatsen waar de dienst vanaf 18 mei beschikbaar is, de tarieven en de plannen voor de langere termijn.

De perspresentatie van CasTel vindt plaats op 18 mei vanaf 14.30 uur in het Stadhuis Deventer, Grote Kerkhof 4 te Deventer. Tijdens deze presentatie zullen drs. ing. C. Witvliet, voorzitter van de Raad van Bestuur van de NV EDON Groep, John Otten, directeur Marketing & Sales van CasTel en drs. Wouter Burger MBA, projectmanager CasTel@Home, een toelichting geven. Om 16.00 uur zullen burgemeester drs. J. Lidth de Jeude van Deventer en drs. ing. C. Witvliet de officikle openingshandeling verrichten.

De perspresentatie van PaletKabelcom vindt plaats op 18 mei om 15.00 uur in de Jeroen Bosch Zaal van De Orangerie, Sint Jozephstraat 15A in Den Bosch. Tijdens de persconferentie zullen Paul Ummels, Algemeen Directeur PaletKabelcom, Jos Burger, Commercieel Directeur en Chris Veerkamp, Project Manager Internet bij PaletKabelcom een toelichting geven en een demonstratie van Palet@Home verzorgen.

Graag nodigen wij u uit voor het bijwonen van een van deze persbijeenkomsten. Voor meer informatie over de perspresentaties kunt u terecht bij Harry Weites van CasTel, telefoon 050 853 42 54 of Bert Rondas van PaletKabelcom, telefoon 043 385 5525.

Met vriendelijke groet,

Femke Hilckmann