Afsluiting schooljaar '98-'99 scholierenactie Fit & Fun

Datum nieuwsfeit: 20-05-1999
Afsluiting schooljaar '98-'99 scholierenactie Fit & Fun

Datum: 20 mei 1999

Morgen, donderdag 20 mei vindt de afsluiting van de landelijke actie Fit&Fun van NOC*NSF en de Stichting Jeugd in Beweging plaats.

Fit & Fun is een actieprogramma voor scholieren van 13-15 jaar in het voortgezet onderwijs, met als doel deze jongeren te stimuleren tot bewegen en sporten. Dit jaar is het programma voor de tweede maal gestart met 158 scholen, een forse stijging vergeleken met de 65 scholen van vorig jaar.

Dit evenement vindt plaats in en rond klimcentrum Cave, Blokhoeve 12 te Nieuwegein (tel. 030-6056768) van 13.30 uur tot 17.30 uur. Leerlingen en docenten van de deelnemende scholen zullen zich samen met Fit&Fun-ambassadeur Jimmy Geduld (Arthur uit de soapserie GTST) bezig houden met vlotvaren, mountainbiken, golfen en boogschieten. Radio 538 zal aandacht besteden aan deze happening.

Vanwege het succes wordt Fit&Fun ook het volgend jaar georganiseerd. Alle scholen worden in juni 1999 hiervoor benaderd.

Organisatie: Stichting Jeugd in Beweging

adres: Postbus 302