Nationale Investeringsbank plaatste alle aandelen Blue Fox

Datum nieuwsfeit: 20-05-1999

Nieuwsbericht

De Nationale Investeringsbank plaatste alle aandelen Blue Fox Enterprises (20 mei 1999)

Het Syndicaat onder leiding van de Nationale Investeringsbank heeft alle 688.747 aandelen Blue Fox Enterprises N.V. geplaatst. Deze plaatsing bestaat uit 337.357 aandelen uitgegeven door Blue Fox Enterprises N.V. en 351.390 aandelen van bestaande aandeelhouders. Na de emissie staan er in totaal 1.275.958 aandelen uit.

De plaatsing van de aandelen heeft de laatste twee dagen via de verkoop van inschrijfrechten plaatsgevonden. De koers van een inschrijfrecht heeft gefluctueerd tussen EUR 1,50 en EUR 2,00. Op basis van deze koersen en een inschrijfprijs per aandeel van EUR 14,00 is door beleggers een waarde toegekend per aandeel Blue Fox Enterprises N.V. van EUR 15,50 tot EUR 16,00.

Morgen, vrijdag 21 mei 1999, zal naar verwachting om circa 12.30 uur de eerste notering van het aandeel Blue Fox Enterprises aan de Officiële Markt van de AEX-Effectenbeurs plaatsvinden.

ruler ruler ruler Homepage Terug Top ruler ruler ruler

NIB logo