Borstvoedingorganisaties samen op Internet

Datum nieuwsfeit: 22-05-1999

Alles over borstvoeding op www.borstvoeding.nl

BORSTVOEDINGORGANISATIES SAMEN OP INTERNET

De Nederlandse borstvoedingorganisaties hebben een gezamenlijke website geopend op het Internet: www.borstvoeding.nl. Vanaf deze site kan de internet-bezoeker een kijkje nemen op de internetpagina’s van Borstvoedingorganisatie LLL, de vereniging Borstvoeding Natuurlijk, Zorg voor Borstvoeding en de Nederlandse Vereniging voor Lactatiekundigen. Het doel van de gezamenlijke site is de informatie over borstvoeding zo toegankelijk mogelijk op het wereldwijde web te zetten.

De verschillende internetpagina’s bevatten nuttige wetenswaardigheden voor iedereen die te maken krijgt of heeft met het geven van borstvoeding. Er wordt informatie gegeven over genoemde organisaties, over het werk dat zij vrijwillig dan wel professioneel verrichten, over het geven van borstvoeding en over diverse publicaties (brochures) op dit gebied.

De betrokken organisaties hebben ook allemaal een eigen internetadres, respectievelijk:
www.lll.borstvoeding.nl,
www.vbn.borstvoeding.nl,
www.zvb.borstvoeding.nl en
www.nvl.borstvoeding.nl.
Vanuit deze pagina’s kan vanzelfsprekend ook gelinkt worden naar andere sites met aanverwante onderwerpen.

Einde persbericht

Voor meer informatie kunt u terecht bij:
Annelies Bon
(beheer@borstvoeding.nl)