Mazda nieuwe autosponsor FC Utrecht

Datum nieuwsfeit: 25-05-1999

Utrecht, 25 mei 1999

MAZDA NIEUWE AUTOSPONSOR VAN FC UTRECHT

Deze week presenteert FC Utrecht vol trots Mazda als nieuwe autosponsor. Mazda van Dijk en FC Utrecht hebben een overeenkomst voor 3 jaar getekend, die in het nieuwe seizoen ingaat.

Mazda van Dijk is de Mazda dealer van Utrecht en Woerden. Sinds 1996 is Mazda van Dijk als lid van de FC Utrecht Business Associates betrokken bij FC Utrecht. Nu de samenwerking met Volkswagen en Auto Muntstad afliep, wilde Mazda van Dijk graag het sponsorschap op zich nemen. Mazda Nederland is als importeur eveneens nauw betrokken bij de samenwerking. FC utrecht zal onder meer gebruiker van de modellen; Demio, 323, 626, Xedos, Premacy en MPV. In ruil voor de inzet van auto's zal Mazda tegenprestaties ontvangen zoals reclameborden en business-seats.

Mazda van Dijk wil graag de naambekendheid in de regio Utrecht vergroten en haar relaties op een sportieve manier onderhouden. FC Utrecht biedt hiertoe de mogelijkheden. Op 5 juli zal de overdracht van de nieuwe auto's aan spelers en staf bij het stadion plaatsvinden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Stichting FC Utrecht

De heer A.J. van Santbrink Herculesplein 331