Jaarverslag Stichting Het Groninger Landschap verschenen

Datum nieuwsfeit: 25-05-1999

Jaarverslag de Stichting Het Groninger Landschap verschenen

GARNWERD - Op dinsdag 25 mei heeft het Algemeen Bestuur van de Stichting Het Groninger Landschap het jaarverslag 1998 vastgesteld.

Water als levensvoorwaarde voor een gezonde ecologische hoofdstructuur was in 1998 h‚t belangrijkste aandachtspunt voor de Stichting Het Groninger Landschap.

De verbinding tussen de Waddenzee en de instand te houden en te herstellen oorspronkelijke moeras- en rivierlandschappen wordt door de bodemdaling ten gevolge van gaswinning bedreigd. Door oplossingen te zoeken die naast herstel van de Ecologische Hoofdstructuur van belang zijn voor drinkwaterwinning, landbouw, veiligheid ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen