Bossche bios-baby even herenigd met moeder

Datum nieuwsfeit: 26-05-1999

Hereniging Bossche bios-baby met moeder

Vorige week is voor een enkel uurtje de moeder met haar bios-baby herenigd. De baby was op 11 maart 1999 in de toilet van de plaatselijke bioscoop Eurocinema ter vondeling gelegd. Zij verblijft bij een Bosch" gezin. Ook de vader, 'n vriend van de 26-jarige vrouw uit Nieuwgein, is even op kraambezoek geweest.

Wat de baby betreft is het niet bekend waar zij is opgevangen. De moeder verblijft nog steeds-vrijwillig- op de PAAZ-afdeling van het Carolus/Liduinaziekenhuis in 's-Hertogenbosch. Gezien haar gebrekkige geestelijke staat is het de vraag of moeder en kind ooit verenigd kunnen worden. Op haar 15e kreeg zij al haar eerste-ook verstoten- kind.

Zodra het forensisch psychiatrisch rapport vrij komt, kan de officier van Justitie inzake het misdrijf, poging tot doodslag, uitspraak doen.

Afzender paul kriele, 25 mei 1999/ telefoon 073 6910020, e -mail kriele.engel@wxs.nl