Persbijeenkomst ON Technology Benelux

Datum nieuwsfeit: 27-05-1999
Hoofddorp, 12 mei 1999

Uitnodiging persbijeenkomst ON Technology Benelux op 27 mei aanstaande in Amsterdam

Geachte redactie,

Zijn systeembeheerders van middelgrote tot grote ondernemingen en instellingen momenteel in veel gevallen nog volop in actie met het attaqueren van de Jaar 2000 problematiek, straks wacht ze de uitdaging van het organisatiebreed uitrollen van nieuwe besturingssystemen en kantoorapplicaties op de desktop PC's, zoals Windows 2000 en Microsoft Office 2000. En afgezien daarvan, hebben ze toch al hun handen vol aan het dagelijks onderhoud van het gestaag groeiende machinepark.

ON Technology (NASDAQ: ONTC) Corporation biedt systeembeheerders uitkomst met "ON Command CCM", een suite van management tools voor gecentraliseerd beheer van desktop PC's.

Dat willen wij u graag laten zien op 27 mei aanstaande. Want, ter introductie van ON Technology (www.on.com), haar recentelijk gestarte Benelux vestiging en ON Command CCM in het bijzonder, organiseert MCS op 27 mei aanstaande voor een selecte groep journalisten een persbriefing in hotel The Grand in Amsterdam. Graag nodigen wij u uit hierbij aanwezig te zijn. De ontvangst is om 09.00 uur en de bijeenkomst start om 09.30 uur. De inleiding wordt verzorgd door Herman de Latte, CEO van ON Technology, waarna Eric Spannenburg, Country Manager ON Technology Benelux, in zal gaan op de specifieke situatie in de Benelux alsmede de ON Command CCM suite. Aansluitend zal Henk Simons, Cluster Manager Engineering bij PinkRoccade, een toelichting geven op een door zijn organisatie uitgevoerde studie naar producten voor gebruik en configuratie van desktops. Na een Q&A sessie zal de persbriefing om circa 11.15 uur worden afgesloten.

Wilt u ons s.v.p. laten weten of er iemand en zo ja wie, van uw redactie op deze uitnodiging ingaat? Dit kan per bijgevoegd antwoordformulier, t.a.v. Berith Selling (faxnummer 023 - 565 17 24) of via e-mail aan (info@monogram.nl). Even bellen met MCS kan natuurlijk ook, telefoonnummer 023
- 562 82 08. Bij een positieve reactie uwerzijds, sturen wij u een bevestiging inclusief routebeschrijving toe.

Met vriendelijke groet,
Monogram Communication Strategies (MCS) BV

Berith Selling

Persbriefing ON Technology Benelux