24e Philip Morris Jazzweekend in Bergen op Zoom

Bron: Algemeen Philip Morris Jazzweekend, Bergen op Zoom
Onderwerp: 24e Philip Morris Jazzweekend

24E PHILIP MORRIS JAZZWEEKEND

Van 27 t/m 30 mei a.s. vindt op zo'n 25 binnen- en buitenpodia in de binnenstad van Bergen op Zoom het 24e Philip Morris Jazzweekend plaats. Het thema is dit jaar: herkenbaar anders/verrassend hetzelfde.

Hoewel de vertrouwde, succesrijke formule grotendeels gehandhaafd is, heeft de Stichting Bergse Jazzevenementen (SBJE) gemeend de nodige aanpassingen, vernieuwingen, verbeteringen en uitbreidingen te moeten realiseren. Dit heeft bovenal te maken met het 25-jarig jubileum dat in het jaar 2000 zal worden gevierd.

Tientallen Nederlandse jazzcoryfeeân en enkele internationale sterren zullen te bewonderen zijn. Al jarenlang gaat de SBJE bij het samenstellen van haar programma uit van de axioma's "kwaliteit en variatie". Bovendien contracteert zijn voornamelijk jazzmuzikanten van eigen bodem, omdat zij ervan overtuigd is dat de Nederlandse jazz-scene internationale allure heeft.

Voor meer informatie:
0164-253308/245959/265053