Politiebericht Aa en Dommel

Datum nieuwsfeit: 27-05-1999

Donderdag 27 Mei

BRAND ATELIER, SINT OEDENRODE

Woensdagmiddag is brand uitgebroken in een atelier aan de Sluitappel in Sint Oedenrode. Het atelier was ook deels in gebruik als stalling voor caravans. Ondanks de inspanningen van de brandweer Sint Oedenrode ging het hele pand verloren. In het gedeelte van de caravanstalling stond een caravan die in veiligheid is gebracht. Bij de brand is asbest vrijgekomen waardoor het nodig was dat in de omgeving ramen en deuren gesloten bleven. Door een deskundig bedrijf zal de vrijgekomen asbest worden geruimd. De oorzaak van de brand is nog onbekend. Door de brand is een deel van de wijk Eerschot enige tijd van elektriciteit verstoken geweest.

MOTOREN GESTOLEN, SINT OEDENRODE

In de nacht van woensdag op donderdag zijn vanaf een oprit van een woning aan de Kamille in Sint Oedenrode twee motoren gestolen. Het betreft een rode Suzuki RF900R motorfiets met het kenteken MT-60-PX en een rode Honda VFR750F met het kenteken MP-75-TR.

ZAKKENROLLEN, BOXTEL

Een 62-jarige vrouw uit Boxtel heeft aangifte gedaan van diefstal van haar portemonnee. De vrouw was woensdagmiddag in een winkel aan de Stationsstraat in Boxtel. Daar pakte ze geld uit haar portemonnee en deed deze terug in haar tas. Toen ze het wisselgeld terug wilde doen, bleek haar portemonnee gestolen.

AANHANGWAGEN GESTOLEN, VUGHT

Vanaf de Kampenhout in Vught is in de nacht van woensdag op donderdag een Hapert aanhangwagen gestolen. De aanhangwagen die was afgesloten met een disselslot is zilverkleurig.