Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Promotie: Voorlichter kan niet zonder doelgroep

Datum nieuwsfeit: 28-05-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Landbouwuniversiteit Wageningen

*vr 28-05-99 DENKEN EN DOEN IN DIALOOG


tijd 16.00 uur

onderwerp promotie mw. drs. F.V. Heymann, Amersfoort
titel Denken en doen in dialoog; een methode voor behoeftenarticulatie en ontwikkeling

promotor(en): prof.dr. C.M.J. van Woerkum (voorlichtingskunde) (co)promotor(en): prof.dr. G. van der Laan (UU)
informatie afd. voorlichting en pr, Rien Bor, tel. 0317-482931

Fanny Heymann onderzocht hoe voorlichting beter afgestemd kan worden op de mensen voor wie de boodschap bedoeld is (de doelgroep). In 'Denken en doen in dialoog' stelt Heymann dat de voorlichter de boodschap in overleg met de doelgroep moet vaststellen. Op dit moment vinden veel voorlichtingsactiviteiten plaats volgens standaardprocedures, zonder dat de doelgroep er actief bij betrokken wordt.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie