Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Dutchtone bepaalt sponsorbeleid

Datum nieuwsfeit: 28-05-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

PERSBERICHT

Dutchtone bepaalt helder sponsorbeleid
Veel aandacht voor watersport en Nederlandse popmuziek

Den Haag, 28 mei 1999  Dutchtone heeft op basis van haar eigen inzichten en een uitgebreide analyse van een extern sponsorbureau een helder sponsorbeleid vastgesteld. Op basis van de geformuleerde voorwaarden voor naamsbekendheid, imago-ondersteuning en relatiebeheer richt Dutchtone haar sponsoractiviteiten op twee aandachtsgebieden: Nederlandse populaire muziek en watersport. Beide aandachtgebieden komen nauw overeen met de marketing- en communicatiedoelstellingen van Dutchtone.

Muziek bereikt zeer veel mensen en met name de Nederlandse popgroepen zijn momenteel zeer succesvol. Daarnaast is muziek vooral populair bij ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie