Politiebericht Drenthe

13:45 vrijdag 28 mei 1999

Ernest Zinsmeyer 0592 383017 / 0622 662875

COEVORDEN

Donderdagnacht heeft de politie een inval gedaan in een horecagelegenheid aan de Schoolstraat. Bij de politie was informatie binnengekomen dat daar drugs verhandeld zouden worden. Bij de actie zijn in het café 12 mensen aangetroffen, bezoekers en personeel. Bij zeven van hen werden drugs gevonden, voornamelijk cocaïne. In totaal enkele tientallen grammen. Daarnaast zijn diverse steekwapens en een stroomstok in beslag genomen. Bij de actie is ook een drugshond ingezet. De zeven verdachten zullen op een later tijdstip worden gehoord. Tegen hen wordt proces-verbaal opgemaakt. Met het gemeentebestuur zal nader overleg plaatsvinden of er bestuurlijke stappen zullen worden genomen tegen de eigenaar van het café.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe