Politiebericht Drenthe

Ernest Zinsmeyer 0622 662875

VEENOORD
Motorrijder gewond
Vrijdagmorgen omstreeks 7.30 uur is een 23-jarige motorrijder uit Veenoord gewond geraakt, bij een verkeersongeval. Dat gebeurde op de Boerdijk toen een 37-jarige automobilist uit Emmen een bedrijfsinrit wilde inrijden. Hij zeg daarbij de motorrijder over het hoofd. Deze raakte de voorkant van de auto en kwam na een salto op het wegdek terecht. Daarbij had hij het geluk dat hij een dikke eik op een haar na miste. De motorrijder is afgevoerd naar het Scheperziekenhuis in Emmen, waar slechts kneuzingen werden geconstateerd.

ASSEN
Woninginbraak
Donderdagnacht is ingebroken in een woning aan de Boerhoorndreef. De 32-jarige bewoner mist een portemonnee met een geldbedrag. Via een bovenraampje werd een wat groter raam geopend, waarna de dader naar binnen kon.

ASSEN
Winkeldiefstal
Vrijdag omstreeks 12.00 uur is een 54-jarige vrouw uit Oosterwolde betrapt op diefstal van zes T-shirts in een winkel aan het Koopmansplein. Ze werd aangehouden en kreeg na verhoor een snelrechtdagvaarding uitgereikt. De T-shirts hadden een waarde van ruim 150 gulden.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe