Zomeractiviteiten Stichting Jeugdwerk Baarle

Datum nieuwsfeit: 31-05-1999

Zomeractiviteiten jeugdwerk.

BAARLE NASSAU/HERTOG In de maand mei maakt de Stichting Jeugdwerk Baarle haar zomeractiviteiten bekend.

Het programma begint met de avondvierdaagse, geen juiste benaming want de wandelaars kunnen een keuze maken uit vijf avonden. Van 31 mei tot en met 4 juni kan er gewandeld worden. Dit jaar met een feestelijk tintje vanwege de 35ste verjaardag. Afstanden 5, 8, 12 en 20 kilometer. De kosten bedragen f 6,-. Inschrijven op 17 mei, 20 mei, 25 mei en 27 mei telkens van 19.30 tot 20.30 uur in de jeugdwerklokalen.

De wielerzesdaagse is een fietsvakantie voor alle kinderen die groep drie hebben doorlopen. De tocht wordt gehouden van 12 juli tot en met zaterdag 17 juli. Kosten f 27,50, hierin zijn begrepen een aantal consumpties per dag, een herinneringsmedaille en misschien wel een leuke prijs.

De kampweken worden gehouden in de periode 24 juli tot en met 7 augustus. De eerste kampweek komen de kinderen uit de groepen 3, 4 en 5 aan bod. De tweede week van 31 juli tot en met 7 augustus voor de groepen 6, 7 en 8 van de basisschool. Kosten f 135,- voor een week. Iedereen die voor 4 juni inschrijft krijgt f 10,- korting.

Na het succes van vorig jaar wordt er ook dit jaar voor 12 t/m 14 jarigen een kampweekend georganiseerd van 19 t/m 22 augustus. Die kosten bedragen f 65,-