Samenwerking Holland House en SAP Nederland bekrachtigd

Datum nieuwsfeit: 31-05-1999

SAMENWERKING HOLLAND HOUSE EN SAP NEDERLAND BEKRACHTIGD

Brakel, juni 1999 - Holland House, wereld marktleider op het gebied van output management oplossingen, heeft de contracten getekend met SAP Nederland over deelname aan het Complementaire Software Partner programma van SAP. Het programma bestaat uit een samenwerkingsovereenkomst en een daaraan gekoppeld Marketing Support Pakket. Toetreding tot het Partner Programma van SAP Nederland vloeit voort uit de officiële certificering in 1998 van de UNISPOOL interface voor het R/3 systeem door SAP AG in Duitsland.

In het kader van de partner strategie TeamSAP wil SAP als leverancier van branchespecifieke oplossingen nauw samenwerken met andere software leveranciers. Als onderdeel van TeamSAP heeft SAP Nederland het lokale Complementaire Software Programma ontwikkeld. Door de toetreding van Holland House kunnen klanten, prospects en partners van SAP Nederland op eenvoudige wijze kennis nemen van UNISPOOL voor R/3 en de toegevoegde waarde daarvan voor hun bedrijf.

UNISPOOL biedt een infrastructuur die het centrale beheer van outputverkeer in heterogene bedrijfsnetwerken mogelijk maakt. De naadloze integratie tussen UNISPOOL en SAP R/3 garandeert betrouwbare document aflevering. Aanpassingen in de SAP R/3 omgeving zijn daarbij niet nodig omdat UNISPOOL voor R/3 de SAP gecertificeerde BC-XOM interface gebruikt.

Over Holland House
Holland House is wereldwijd marktleider op het gebied van open output management systemen. De software wordt op de markt gebracht via een omvangrijk internationaal distributienetwerk. Het hoofdkantoor van Holland House is gevestigd in Brakel. Het voornaamste product van Holland House is UNISPOOL, een zeer flexibel output management systeem, bedoeld voor multi-platform netwerkomgevingen van organisaties, waar output management een kritieke factor voor de bedrijfsvoering is. UNISPOOL wordt gebruikt bij gerenommeerde, wereldwijd opererende organisaties, zoals Kodak Pathe, Du Pont de Nemours GmbH en L'Air Liquide.

Holland House B.V., Postbus 3000, 5306 ZX Brakel. Tel.: 0418-673000. Website: www.hollandhouse.com

R/3 is een geregistreerde merknaam van SAP AG
UNISPOOL is een geregistreerde merknaam van Holland House BV