Uitbreiding Compaq ActiveAnswers-website

Datum nieuwsfeit: 31-05-1999
Website omschrijft oplossingen op basis van Windows NT, Tru64 UNIX en Linux

Uitbreiding Compaq ActiveAnswers-website helpt sneller tot oplossingen te komen

Gouda, 31 mei 1999 - Compaq heeft meer dan 15 nieuwe oplossingen geannonceerd voor haar ActiveAnswers website. Deze speciale website voor grootschalige zakelijke oplossingen is te vinden op: www.compaq.nl/activeanswers/ .

De nieuwe ActiveAnswers-oplossingen van Compaq richten zich op de behoeften van Internet Service Providers (ISPs) en grote organisaties op het gebied van infrastructuur, interoperabiliteit en servicekwaliteit. Deze nieuwe voorbeeldoplossingen, die gebaseerd zijn op Microsoft Windows NT, Compaq Tru64 UNIX en Linux, bieden ISPs de gereedschappen die zij nodig hebben om op efficiënte wijze schaalbare en bedrijfszekere oplossingen aan te bieden. Daarnaast bouwt Compaq verder op haar NonStop eBusiness-strategie met nieuwe Internet en e-commerce ActiveAnswers-oplossingen. Deze ondersteunen continue bedrijfsactiviteiten en voorzien in dataintegriteit, schaalbaarheid voor ononderbroken groei en geavanceerde beheers-faciliteiten.

Daarnaast biedt ActiveAnswers nu ook andere oplossingen, waaronder een 'solution area' die klanten en partners helpt bij de voorbereidingen voor Windows 2000. Compaq ActiveAnswers biedt uitgebreide online-informatie en oplossingen die helpen bij het vereenvoudigen en standaardiseren van zakelijke informatiesystemen. Daarbij gaat het onder andere om sizers, configurators, salestools en whitepapers. Met behulp van ActiveAnswers

De oplossingen in ActiveAnswers zijn ingedeeld in de volgende categorieën: Business Intelligence, Data Management & Data Storage, Enterprise Applications, Enterprise Management, Internet & E-Commerce, Messaging, Collaboration en Knowledge Management, en software.

De Compaq ActiveAnswers website is te vinden op:
. De registratie is gratis.

Compaq Computer Corporation - een Fortune Global 100 company - is wereldwijd leverancier van informatietechnologie. Compaq is het op één na grootste computerbedrijf ter wereld en marktleider op het gebied van de productie en verkoop van personal computers. Compaq ontwikkelt en levert een breed scala aan hardware- en softwareoplossingen inclusief services voor consumenten tot en met high-end enterprise computing omgevingen. Zo biedt het bedrijf fouttolerante bedrijfskritische oplossingen, netwerk- en communicatieproducten, serversystemen, workstations, zakelijke desktop- en notebookproducten en consumenten pc's. Het bedrijf is toonaangevend op het gebied van milieuvriendelijke programma's en bedrijfsvoering. Compaq-producten worden verkocht in meer dan 100 landen via een wereldwijd netwerk van Compaq Business Partners. Het bedrijf is opgericht in 1982. Compaq is gevestigd in Houston, Texas. In Nederland is het hoofdkantoor van Compaq Computer B.V. gevestigd in Gouda.

Meer informatie over Compaq en haar producten, alsmede klantenondersteuning is beschikbaar op www.compaq.nl.

- Einde persbericht -

Achtergrondinformatie: Compaq Computer B.V., Judy van Kamperdijk 0182 - 565910 of 06 - 53755093
Of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel 023 - 5628208