Acties Belgische truckers schaden Nederlandse handel

Datum nieuwsfeit: 01-06-1999
Verladersorganisatie EVO:
ACTIES BELGISCHE TRUCKERS SCHADEN NEDERLANDSE HANDEL EN TRANSPORT

De acties van boze Belgische vrachtwagenchauffeurs op belangrijke verkeersknooppun-ten in Belgi‰ zorgen voor veel overlast voor het Nederlands verladende en vervoerende bedrijfsleven, constateert de Verladersorganisatie EVO. Omdat de acties zich steeds verplaatsen, is het moeilijk om een advies te geven voor bedrijven die naar of door Belgi‰ moeten rijden. Belgi‰ is niet alleen onze belangrijkste handelspartner, maar heeft ook een zeer belangrijke transitofunctie. Naast het vervoer van en naar Belgi‰ rijden er dagelijks 11.000 vrachtwagens via de Belgische wegen naar Frankrijk en verder. Met name de
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen