Van den Oever in Bestuur Koninklijk Horeca Nederland

Datum nieuwsfeit: 01-06-1999

Meewerken aan het crekren van een optimaal ondernemersklimaat voor de horecaondernemer

Ferdinand van den Oever gekozen in het Landelijk Bestuur van Koninklijk Horeca Nederland

WOERDEN - 1 juni 1999  Zojuist heeft de Ledenraad van Koninklijk Horeca Nederland tijdens de jaarvergadering Ferdinand van den Oever als lid van het Landelijk Bestuur gekozen. Hij neemt hierbij de plaats in van mevrouw W.W. Ching-Hu, die zich niet herkiesbaar stelde.

"Met mijn benoeming in het Landelijk Bestuur wil ik graag een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van de vereniging als de maatschappelijk verantwoordelijke representant van de bedrijfstak Horeca. Daarnaast wil ik werken aan de realisatie van het doel van de vereniging: het crekren van een optimaal ondernemersklimaat voor de horecaondernemer ten behoeve van een beter rendement", aldus Van den Oever.

Bestuurlijk is Van den Oever op lokaal en regionaal niveau al nauw betrokken bij Koninklijk Horeca Nederland. Hij is vice-voorzitter van de regio Zuid-Holland Zuid. Hij vertegenwoordigt Koninklijk Horeca Nederland in de Kamer van Koophandel Rotterdam en als voorzitter van de afdeling Drechtsteden lid van verschillende gemeentelijke commissies.

Van den Oever is 34 jaar is directeur/eigenaar van Restaurant de Sinjoor en Partycentrum de Raedtskelder in Dordrecht.

Met de benoeming van Ferdinand van den Oever bestaat het Landelijk Bestuur uit de volgende vijf personen: Jan Geenemans voorzitter Landelijk Bestuur (algemeen directeur van Gioma Restaurants (o.a. Gauchos restaurants), Willem Jan van den Dijssel (president-directeur Krasnapolsky hotels en restaurants, Amsterdam), drs. Cees van Ekelenburg (Bar Meneer Jansen, Appingedam) en Toon Panken (Kwalitaria Panken Snacks, Boxmeer).

Voor meer (pers-)informatie: Jeu Claes, directeur Koninklijk Horeca Nederland, tel. 0348  489 430 of Ans Groenewegen, hoofd Public Relations, tel. 0348  489 457.

www.horeca.org
Koninklijk Horeca Nederland