DHV neemt Iris Consulting over van KPMG Belgi‰

DHV neemt Iris Consulting over van KPMG België

Amersfoort, 2 juni 1999

DHV heeft het 85% belang in het adviesbureau Iris Consulting in Brussel overgenomen van KPMG Management Consultants.

Iris Consulting is actief op het gebied van stedenbouw en ruimtelijke planning, mobiliteit en verkeer, en sociaal-economische ontwikkelingen. Op deze drie terreinen is het bedrijf betrokken bij de voorbereiding, begeleiding en uitvoering van beleidsbeslissingen.

Iris Consulting richt zich vooral op lokale, regionale en nationale overheden, en op instellingen van de Europese Unie in Brussel.

Voor DHV betekent de overname een verdere versteviging van haar positie in België. Tevens worden hierdoor haar planologische, verkeerskundige en management consultancy activiteiten versterkt.Samen met het zusterbedrijf A+D Milieu in Genk kan DHV sterker inspelen op het toenemende aanbod van grensoverschrijdende projecten in Noordwest-Europa. Een aantal voorbeelden van dergelijke projecten zijn de HSL Amsterdam-Brussel-Parijs, de busverbinding Antwerpen-Bergen op Zoom en de reactivering IJzeren Rijn.

DHV en Iris Consulting werken al geruime tijd samen op projectbasis.

Noot voor redacties