Workshop: Marktkansen voor efficiënte aandrijfsystemen

Workshop 'Nieuwe marktkansen voor Efficiënte Aandrijfsystemen'

3/6/1999 3/6/1999
De Reehorst, Ede

Elektrische aandrijfsystemen zijn de laatste jaren sterk veranderd. Voor de industrie betekent dit meer mogelijkheden voor kostenverlaging en flexibeler en (energie-)efficiënte bedrijfs-voering. Voor aanbieders geeft het goede afzetkansen in een omvangrijke markt. Bij een aantal toepassingen kunnen wensen van afnemers en geboden producten en diensten echter nog beter op elkaar afgestemd worden. Novem heeft daarom acties voorbereid om samen met industrie en aanbieders van producten en diensten brede toepassing van efficiënte aandrijfsystemen te helpen realiseren.

Samenwerking
Om op grotere schaal samenwerkingsacties met deze partijen te starten organiseert Novem op 3 juni a.s. in de Reehorst te Ede een workshop. Hier worden kansen, aanpak en acties besproken. Ook komen nieuwe hulpmiddelen bij selectie en vermarkting van efficiënte aandrijfsystemen aan de orde.

Thema's zijn bijvoorbeeld:

hoe zijn efficiënte aandrijvingen goedkoop toepasbaar te maken in systemen en apparaten?
hoe zijn economische voordelen van efficiënte aandrijvingen optimaal te benutten?
hoe wordt door actieve promotie, ondersteuning en verkooporganisatie een zo groot mogelijke afzet in efficiënte elektrische aandrijvingen gerealiseerd?
hoe kunnen bedrijven zo goed mogelijk gebruik maken van de mogelijke ondersteuning?

Bestemd voor:
Toepassende industrie en leveranciers en ontwikkelaars van producten en diensten op het gebied van aandrijfsystemen

Deelname:
De workshop kent beperkte deelnamemogelijkheden. Belangstellenden kunnen een aanmeldingsformulier aanvragen, waarop programma en verdere details voor aanmelding vermeld zijn via Ir. D. Both, tel (030) 2393 429

Spirit-programma, Ir. D. Both, tel (030) 2393 429

Aanvraag aanmeldingsformulier: (d.both@novem.nl)