Hogeschool Enschede verwelkomt 50.000e student

HE

1 juni 1999

Hogeschool Enschede verwelkomt 50.000e student
Donderdag 3 juni aanstaande zal de Hogeschool Enschede de 50.000e student, die zich sinds de oprichting in 1989 inschreef, feestelijk ontvangen. Manja Kleinenberg is de gelukkige, die deze bijzondere gebeurtenis ten deel valt. Zij gaat in september aanstaande Bouwkunde studeren. Manja is thans woonachtig in Emmen.

Collegevoorzitter Peters zal Manja en haar ouders verwelkomen. Namens het bestuur van de Hogeschool Enschede zal ze middels boekenbonnen een bijdrage ontvangen in de kosten die iedere student bij de aanvang van een studie op dit gebied moet maken. Directeur A. Gelok van het instituut Bouwkunde en Civiele Techniek zal haar daarna persoonlijk rondleiden in haar nieuwe studie-omgeving.

Het aantal ingeschreven studenten bij de Hogeschool Enschede voor het nieuwe studiejaar heeft inmiddels de 2000 ruim overschreden. De Hogeschool verwacht circa 2500 eerstejaars.

laatste wijziging gemaakt op: 02-06-99