Kortingnet introduceert rubrieksadvertenties

Datum nieuwsfeit: 03-06-1999
Bron: Kortingnet BV
Meer uit deze bron

Rubrieksadvertenties op internet voor iedereen gratis

Vanaf vandaag kan iedere Nederlander met een e-mail adres gratis een rubrieksadvertentie op internet plaatsen.

Het Amsterdamse KortingNet BV houdt sinds kort een internet-databank bij met kortingen op alle mogelijke Nederlandse producten. Bedrijven die producten aanbieden kunnen deze tegen een kleine vergoeding op laten nemen onder:
- kortingen voor iedereen

- kortingen voor bedrijven

- tweedehands producten

- partijen.

Daar komen vanaf vandaag de rubrieksadvertenties in zo'n 50 rubrieken bij.

Iedereen met een e-mail adres kan het hele jaar door kostenloos een rubrieksadvertentie plaatsen. Na opgave van het e-mail adres krijgt men een pincode, waarmee de rubrieksadvertentie kan worden ingevoerd, gewijzigd en verwijderd. Het gebruik van het e-mail adres is nodig om te voorkomen dat anderen iemands e-mail adres misbruiken. De pincode zorgt ervoor dat alleen degene die de advertentie heeft opgegeven deze kan wijzigen en verwijderen.

Per e-mail adres kan 1 rubrieksadvertentie gratis worden geplaatst. Voor slechts f 25,- per jaar kan men 5 rubrieksadvertenties plaatsen.

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
Kortingnet BV