Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Publicatie: Opzet en organisatie van een call center

Datum nieuwsfeit: 03-06-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht

Derde boek in de reeks Call Center Management Bibliotheek:

De opzet, implementatie en organisatie van een call center

Amersfoort, juni 1999 - - F & G Publishing brengt de derde uitgave in de Call Center Management Bilbliotheek reeks uit. Het boek, geschreven door Marion V. van den Brink heeft als titel: De opzet, implementatie en organisatie van een call center. Van den Brink biedt met haar boek een handleiding voor bedrijven die een call center willen (laten) implementeren en beheren.

Het 150 pagina's tellende boek kent de volgende indeling:
· Call centers in ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie