Alliantie EMC en KPMG voor informatie-infrastructuren

Datum nieuwsfeit: 03-06-1999
EMC en KPMG vormen alliantie op het gebied van geavanceerde informatie-infrastructuren

Aanbieder van intelligente, bedrijfsbrede opslagsystemen en toonaangevende professionele dienstverleningsorganisatie breiden bestaande samenwerking uit

Nieuwegein, 3 juni 1999 - EMC Corporation, toonaangevend leverancier van software en diensten voor bedrijfsbrede informatie-opslag, en KPMG LLP, een toonaangevend bedrijf in de professionele dienstverlening, maken bekend dat zij een nieuwe overeenkomst hebben ondertekend om bedrijfsbrede oplossingen voor hun klanten te ontwikkelen, plannen, ontwerpen en leveren.

EMC en KPMG werken al verscheidene jaren samen en met deze overeenkomst willen zij het bereik van hun gezamenlijke activiteiten verder uitbreiden.

In ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen