RightFAX Software introduceert RightFAX Connector voor SAP

Datum nieuwsfeit: 04-06-1999

AVT RightFAX Software Group introduceert RightFAX Connector voor SAP? R/3®

RightFAX Connector levert een robuuste interface voor het integreren van netwerkfaxen met SAP R/3

Nieuwegein, 4 juni 1999 - AVT RightFAX Software Group, de toonaangevende ontwikkelaar van vooruitstrevende faxserver software, introduceert haar RightFAX Connector voor SAP R/3. De Connector, getest en gecertificeerd door het SAP Integratie and Certificatie Centrum, is per direct leverbaar.

De RightFAX Connector biedt een naadloze interface voor het faxen in een netwerk met SAP R/3. Het product vormt een uitbreiding op SAP R/3 met missiekritische netwerkfax-capaciteit. SAP R/3 gebruikers kunnen direct vanuit SAPoffice? faxen verzenden of ontvangen en alle SAP R/3 toepassingen faxen via SAPconnect?. Gebruikers zullen altijd de status van hun inkomende of uitgaande faxen weten doordat verzendberichten automatisch worden geüpdate en opgeslagen worden in het originele document in SAP R/3. De RightFAX Connector is bevind zich alleen op een RightFAX Enterprise faxserver op het netwerk; op de SAP R/3 application server hoeft geen software te worden geïnstalleerd.

"Jarenlang bouwden RightFAX-klanten custom interfaces voor hun SAP R/3 oplossing met de RightFAX embedded code technologie," zegt Bradley H. Feder, RightFAX divisie president. "Deze nieuwe interface integratie biedt R/3 klanten een eenvoudig te gebruiken, directe, en gecertificeerde verbinding tot de robuuste faxmogelijkheden waar RightFAX bekend voor is. The Business Application Programming Interface (BAPI) certificering van de RightFAX Connector, en lidmaatschap in het SAP Complementary Software Program, voegen immense functionaliteit en groeimogelijkheden voor veel van onze gebruikers met bestaande SAP installaties."

Naast de BAPI en SAP certificering heeft RightFAX de Connector uitgebreid getest bij Fortune 100 bedrijven. Om succesvolle implementatie te garanderen wordt RightFAX Connector voor de SAP R/3 oplossing begeleid door een team van ervaren engineers die helpen bij de planning, implementatie en het onderhouden van de RightFAX oplossing. Verder ontvangen de gebruikers van RightFAX Connector uitgebreide productdocumentatie die is ontstaan door de vele maanden van veldtesten

Over AVT RightFAX Software Group RightFAX Software Group levert vier faxserver producten als onderdeel van haar strategie voor het leveren van uitgebreide bedrijfsbrede netwerk faxservers. De productlijn, die bestaat uit RightFAX Enterprise Suite v6.0, RightFAX Enterprise v6.0 and RightFAX Satellite Server v6.0 fax server software, is ontwikkeld voor grote ondernemingen met twee of meer faxservers die met elkaar verbonden zijn over een Intranet, Internet, WAN of LAN verbinding. RightFAX v6.0 faxserver software is ontworpen voor afdelingstoepassingen of een organisatie waar faxservers onafhankelijk van elkaar werken. Als wereldwijd marktleider in NT faxservers (IDC, 1998) voor middelgrote tot Fortune 1000 bedrijven worden de RightFAX Software Group producten gebruikt in meer dan 80 procent van de Fortune 100 bedrijven. De productlijn, welke is ontwikkeld voor Microsoft Windows NT server en Novell NetWare netwerken, omvat de eerder genoemde vier faxserver producten alsmede add-on modules en twee connectors die integreren met Microsoft Outlook en Exchange, Lotus Notes, SAP document management oplossingen, OCR, het Internet en andere technologieën. De RightFAX faxserver familie is beschikbaar via een wereldwijd netwerk van distributeurs, VARs en systeem integratoren. In de Benelux zijn de RightFAX producten verkrijgbaar via OfficeCOM in Nieuwegein. RightFAX Software Group is een AVT Company. AVT ontwikkeld ook CallXpress voor Windows NT, een bedrijfsoplossing voor 'unified messaging'.

Voor meer informatie: www.rightfax.com

OfficeCOM Benelux Jack Warnars, tel: 030-6020888 e-mail: (jwarnars@officecom.nl)

Hinke de Koning Communicatie
Tel: 0187 470233 e-mail (pers@dekoningcom.nl)