Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe arbeidsmarktcampagne Nationale-Nederlanden

Datum nieuwsfeit: 04-06-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
4 juni 1999

Nieuwe arbeidsmarktcampagne toont menselijk gezicht Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden start vanaf maandag 14 juni a.s. met een geontegreerde arbeidsmarktcampagne volgens een geheel nieuw concept. Het nieuwe concept is ontwikkeld vanuit de gedachte dat gaan werken bij Nationale-Nederlanden een keuze betekent voor een veelzijdige baan waarin de mens voorop staat, je veel directe klantencontacten hebt, je ruime interne opleidingsmogelijkheden krijgt en de arbeidsvoorwaarden zeer gunstig zijn. Door haar blijvende groei heeft Nationale-Nederlanden permanent ruimte voor ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie