SCT opent kantoor In Duitsland

SCT

SCT Kantoor In Duitsland

SCT Breidt Internationale Activiteiten Uit Met Kantoor In Duitsland

:: Toepassingssuite voor aanvoerketenplanning brengt klantgerichte oplossingen naar de Duitse procesindustrie

Malvern (Pennsylvania, V.S.) 3 juni - SCT (Nasdaq: SCTC) maakte bekend dat het met de opening van een kantoor in Frankfurt de activiteiten rond zijn toonaangevende productie- en distributieoplossingen voor de procesindustrie in Duitsland wil uitbreiden. Het nieuwe kantoor betekent voor SCT een aanvulling op de marktdekking door de bestaande kantoren in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, België, Nederland en Noord-Amerika.

Het kantoor in Frankfurt biedt Duitse ondernemingen een grotere keuze en waarde in oplossingen voor aanvoerketenbeheer in de procesindustrie, en een sterkere lokale ondersteuning. De Duitse klanten van SCT - zoals Unilever dochter Union Deutsche Lebensmittelwerke, die de Rama boter fabriceren, en Beiersdorf, de maker van de Nivea producten - hebben al met succes Duitse versies van de FYGIR software van SCT geïmplementeerd.

'Het kantoor in Frankfurt zal ons in staat stellen om beter in te spelen op de snel groeiende vraag naar software voor aanvoerketenplanning in de grootste fabricagemarkt van Europa,' zei Stu Young, algemeen directeur ('managing director') van SCT International.

De door SCT gemaakte FYGIR producten voor aanvoerketenbeheer werden specifiek ontwikkeld om tegemoet te komen aan de behoeften van fabrikanten en distributeurs uit de procesindustrie. Deze industriespecifieke functionaliteit wordt over het algemeen niet geleverd door andere geavanceerde software voor planning en indeling ('planning & scheduling').

FYGIR Advanced Planning en FYGIR Advanced Scheduling kunnen gemakkelijk worden gekoppeld aan een toenemend aantal toepassingen voor bedrijfsmiddelenplanning (ERP - Enterprise Resource Planning). FYGIR maakt gebruik van ERP transactiegegevens om betere ondersteuning te leveren bij het maken van beslissingen rond complex aanvoerketenbeheer en -optimalisering. Toepassingen zijn onder meer: optimalisering van de productsamenstelling ('mix'), vermindering van de voorraad- en aanvoerketenkosten, planning van de productiecapaciteit, processpecifieke detailplanning van de capaciteit. Uiteindelijk helpt de FYGIR-oplossing fabrikanten en distributeurs in de procesindustrie om de bedrijfsinformatie beter te benutten om zodoende beter te kunnen concurreren en hun klanten beter te kunnen bedienen.

De FYGIR-producten voor aanvoerketenplanning zijn objectgeoriënteerde, volledig grafische, geavanceerde oplossingen voor planning en indeling. FYGIR Advanced Planning biedt de mogelijkheid om op een flexibele manier modellen op te stellen en gebruik te maken van geavanceerde optimaliseringstechnieken om ondersteuning te kunnen bieden bij beslissingen in verband met het betrekken van producten voor de aanvoerketen, de aanschaffing, vereisten in verband met de distributie, beschikbaarheid voor toezegging, en de planning van productiecapaciteit. FYGIR Advanced Scheduling is een planningssysteem voor systemen met eindige capaciteit, dat speciaal is toegesneden om ondersteuning te bieden voor belangrijke punten van overweging in de procesindustrie. Daarbij denken we aan beperkingen die inherent zijn aan het proces, intermediaire opslagplanning (opslagtanks), tijd voor het wisselen tussen processen ('change-over'), routebepaling en beperkingen qua recept/formule.

SCT biedt een uitgebreide oplossing van één producent voor het beheer van de aanvoerketen voor de procesindustrie (P/SCM - process supply chain management). Deze oplossing is speciaal gericht op de behoeften bij fabrikanten en distributeurs in de procesindustrie, in sectoren als voedingsmiddelen en drank, chemicaliën en verpakte consumentengoederen. De P/SCM-oplossing van SCT biedt een toegevoegde waarde voor de klanten van SCT en ook voor hún klanten, met de FYGIR Supply Chain Planning producten en met ADAGE ERP Supply Chain Execution.

SCT heeft zijn hoofdzetel in Malvern (Pennsylvania, V.S.), en is een toonaangevend leverancier van voor de bedrijfsvoering essentiële client/server bedrijfssoftware en van een reeks informaticadiensten voor fabrikanten en distributeurs, voor de overheid, het hoger onderwijs en voor nutsbedrijven. De onderneming levert technologische en informaticaoplossingen met een lange levensduur en wordt algemeen erkend als dominant op het gebied van de outsourcing. SCT heeft 3.700 werknemers en bedient meer dan 2.500 klanten over de hele wereld. Voor nadere informatie kan men terecht op de website van de onderneming: www.sctcorp.com

BRON: SCT

Contactpersoon: Eric Haskell, 'Senior Vice President' en 'Chief Financial Officer' bij SCT, tel.: +1 610-578-5175, of via e-mail: (ehaskell@sctcorp.com); ofwel Stu Young, 'Managing Director' van SCT International, +44 171 478 8500/ /Website: www.sctcorp.com/

07 jun 99 09:10