SPECTRUM-partners automatiseren applicatierapportages

Datum nieuwsfeit: 07-06-1999

Cabletron SPECTRUM-partners automatiseren enterprise application management

Woerden, 7 juni 1999  De Amerikaanse softwarebedrijven Opticom en Metrix gaan nauw samenwerken om SPECTRUM-klanten te voorzien van alle door hen gewenste applicatierapportages. Beide ondernemingen zijn strategische partners van SPECTRUM, het krachtige
enterprise-managementplatform van Cabletron Systems. Opticom en Metrix verenigen hun technologiekn in een nieuwe module met de naam Systems View. Opticoms Executive Information System (EIS), een reeks netwerkbeheermodules, biedt nu rapportage over desktop- en serverapplicaties met behulp van WinWatch intelligent agents van Metrix.

Systems View is ontwikkeld voor zowel managers als systeembeheerders en biedt gedetailleerde rapportages over desktopsoftwareapplicaties ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen