Inschrijving Communicatiescriptieprijs 1999 gestart

Datum nieuwsfeit: 08-06-1999
Inschrijving Communicatiescriptieprijs 1999 gestart

Datum: 8 juni 1999

Den Haag, 8 juni 1999 - Studenten van hogescholen en universiteiten kunnen dit jaar weer meedingen naar de Communicatiescriptieprijs. Deze tweejaarlijkse prijs, uitgereikt door de Beroepsvereniging voor Communicatie, wordt mede georganiseerd door Universiteit Utrecht en Hogeschool van Utrecht. Onder de noemer De jacht op hoger opgeleiden is het thema dit jaar studie- en arbeidsmarktcommunicatie. Er is een prijs beschikbaar van f 3.000,= voor zowel de beste hbo- als de beste wo-scriptie. Met deze prijs wil de Beroepsvereniging bijdragen aan de professionalisering van communicatie als vakgebied.

Thema: arbeidsmarktcommunicatie
Er ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen