Abn Amro introduceert Hong Kong top 10 II Call Warrants

Datum nieuwsfeit: 08-06-1999

ABN AMRO Bank N.V.
Public Relations (AA 1130)
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam Zuidoost
The Netherlands
Tel. +31 (0)20 628 89 00
Fax. +31 (0)20 629 54 86
8 juni 1999

ABN AMRO BANK N.V. INTRODUCEERT 2.500.000 HONG KONG TOP 10 II CALL WARRANTS

ABN AMRO Bank N.V. kondigt de uitgifte aan per 14 juni 1999 van 2.500.000 Hong Kong Top 10 II Call Warrants met een looptijd tot en met 14 december 2000. Het betreft een introductie door middel van verhandeling. De onderliggende waarde van deze warrant bestaat uit een mandje van 10 aandelen opgenomen in de Hang Seng Index.

Iedere 100 warrants geven recht op 1x het mandje. De uitoefenperiode loopt van 15 juni 1999 tot en met 14 december 2000. Settlement is in cash in EUR. Prijzen worden gepubliceerd op Reuters pagina AAHAS en Bloomberg pagina AAHW8. De indicatieve waarde van het mandje bedraagt HKD 15.667 (gebaseerd op de slotkoersen van 7 juni 1999). De uitoefenprijs is vastgesteld op HKD 17.250 (110% van de slotwaarde van het mandje op 7 juni 1999). Indicatieve uitgifteprijs is EUR 4,37 per warrant. Premie is 22,3%. Gearing is 4,1x. De indicatieve initiële spread bedraagt 5% van de premie. Toelating tot de Officiële Notering op de Officiële Markt van de AEX-Effectenbeurs nv te Amsterdam zal, onvoorziene omstandigheden voorbehouden, met ingang van 14 juni 1999 plaatsvinden. Verhandelbaarheid en uitoefening is mogelijk in veelvouden van 100 warrants. Lead manager is ABN AMRO Bank N.V.

Het Hong Kong Top 10 II mandje is als volgt samengesteld (gebaseerd op de slotkoersen van 7 juni 1999) :

Perscontacten:
Drs. A.J. Massar

Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend