Besluiten ledenvergadering PSV

Datum nieuwsfeit: 08-06-1999
Eindhoven, 8 juni 1999
PERSBERICHT - PSV NV

Tijdens de buitengewone Algemene Leden Vergadering van de Eindhovense Voetbalvereniging PSV hebben de aanwezige leden op 7 juni 1999 met overgrote meerderheid ingestemd met de door het Bestuur voorgestelde wijzigingen van de Statuten en het Huishoudelijke Reglement. Hierdoor is het mogelijk geworden de professionele- en jeugdvoetbalactiviteiten van de vereniging en de commercikle activiteiten van de Stichting PSV Voetbal per 1 juli 1999 samen te brengen in PSV NV.

"Vanzelfsprekend zullen wij als Bestuur de identiteit en de cultuur van de club bewaken en verankeren in de nieuwe structuur", aldus een verheugde heer van Raaij. De Voorzitter gaf tevens aan dat PSV door de structuurwijziging beter zal kunnen anticiperen op ontwikkelingen in het internationale voetbal.

Pedro Salazar Hewitt
Manager Pers & Communicatie