Nortel Networks luidt nieuw tijdperk Internet-telefonie in

Datum nieuwsfeit: 09-06-1999
persbericht

Nortel Networks luidt nieuw tijdperk Internet-telefonie in

Amsterdam, 8 juni 1999 - Nortel Networks heeft vandaag een nieuwe strategie voor Internet-telefonie bekendgemaakt. Tegen deze achtergrond heeft het bedrijf tevens negen nieuwe en twaalf verbeterde producten aangekondigd die zullen leiden tot samenvoeging van de werelden van telefonie en data.

De strategie van Nortel Networks vertaalt zich voor bedrijven in nieuwe, op het Internet Protocol (IP) gebaseerde oplossingen voor Internet-telefonie. Daarnaast biedt de strategie twee geleidelijke convergentiepaden naar een Unified Network: een telefonienetwerk dat geschikt is voor IP, of een IP-netwerk dat telefonie mogelijk maakt.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen