Route Delta Lloyd amsterdam marathon bekend

Datum nieuwsfeit: 09-06-1999
X Gemeente Amsterdam

AANVRAAG VERGUNNING DELTA LLOYD AMSTERDAM MARATHON

Op zondag 17 oktober is in Amsterdam weer de Delta Lloyd Marathon. Global Sports Events B.V. heeft ook voor 1999 een vergunningaanvraag ingediend. Op één wijziging na, namelijk dat de keerlus dit jaar via de afrit van de A2 loopt in plaats van op de Joan Muyskenweg, wijkt de route niet af van die van 1998.

Op 9 juni zal de routebeschrijving in het Amsterdams Stadsblad en Het Parool worden gepubliceerd. Bewoners, bedrijven en bezoekers die bezwaar hebben tegen het verlenen van de vergunning kunnen tot 23 juni hun zienswijze schriftelijk kenbaar maken bij de Dienst Binnenstad, afdeling Bestuurszaken, Postbus 202, 1000 AE AMSTERDAM.

Voor hen die moeite hebben hun zienswijze schriftelijk kenbaar te maken, bestaat de mogelijkheid om mondeling te reageren. Men kan hiervoor tijdens kantooruren terecht in het Voorlichtingscentrum van het stadhuis, telefoon 6241111.

Amsterdam, 7 juni 1999

Pb-62 Cynthia Hendriks 5522252