Hummingbird Introduceert verbeterde BI/Suite Version 5.2

Datum nieuwsfeit: 09-06-1999

Hummingbird Introduceert verbeterde BI/Suite Version 5.2

Nieuwste versie van business intelligence-suite biedt Query Data Objects, ruimere web-mogelijkheden en nieuwe beveiligingsfaciliteiten.

Toronto, Ontario, 9 juni 1999 - Hummingbird Communications, een toonaangevend producent van enterprise-software, introduceert BI/Suite v5.2, de nieuwste versie van Hummingbird's volledig geintegreerde, voor het Web geschikte business intelligence-oplossing voor grote ondernemingen. BI/Suite v5.2 is uitgerust met nieuwe faciliteiten die de oplossing veiliger maakt en beter bruikbaar voor organisaties om toegang tot bedrijfsgegevens mogelijk te maken.

BI/Suite 5.2 kent zogenaamde Query Data Objects, waarmee beheerders de resultaten van een query kunnen vastleggen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen