Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

CustomerBase congres: Informatie als poort naar loyaliteit

Datum nieuwsfeit: 10-06-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht
2e CustomerBase Jaarcongres

Informatie als poort naar loyaliteit

Amersfoort, mei 1999 - - 10 juni aanstaande vindt in Fort St. Gertrudis in Geertruidenberg het tweede CustomerBase Jaarcongres plaats. Het thema van het congres: 'Informatie als poort naar loyaliteit'. Met name komen twee onderwerpen aan de orde: 'Klantgericht werken door de inzet van databasemarketing' en 'Klant- en medewerkersloyaliteit als onderscheidende factoren'.

Het CustomerBase Jaarcongres is een informatief en kwalitatief congres waarbij de deelnemers inzicht krijgen in het belang van customer loyalty en in de problemen en keuzes rondom databases. Er komen op 10 juni ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie