Gratis Internet zonder telefoonkosten

www.superweb.nl/free

Gratis Internet zonder telefoonkosten

Gratis Internet

Een Rotterdams internet bedrijf is druk bezig om eind dit jaar het internet gratis toegankelijk te maken , hetgeen betekent dat daarmee de telefoonrekening verleden tijd is. Zij komen hiermee op een tijdstip dat het internet explosief groeiende is. Hiermee wordt definitief afgerekend met de vaak te hoge telefoonkosten die bovenop de standaard abonnementsprijs komt. Zij zijn momenteel nog druk in onderhandeling met diversen telecombedrijven. De verwachting is om al binnen enkele maanden het regionaal als proef te gaan aanbieden. De enige kosten die aan deze vorm van internet verbonden zijn, is een vast bedrag van 35.- per maand. Begin volgend jaar zal het definitief landelijk worden aangeboden.

Door wegname van de hoge telefoonrekening, de meest belemmerende factor, verwachten zij een groeiend aantal internet gebruikers. Zij komen met het initiatief gezien goede ervaringen in omringende landen met name U.K. waar op dit moment verschillende aanbieders deze strategie volgen.

Noot aan de redactie :

www.superweb.nl/free