Online offertes voor het MKB op KortingNet

Bron: Kortingnet BV
Meer uit deze bron

Online offertes voor het MKB

KortingNet heeft weer een nieuwe faciliteit aan haar site toegevoegd. Voor bedrijven die geen producten leveren waar een eenduidige korting op gegeven kan worden omdat zij maatwerk leveren, is er nu de mogelijkheid van een online offerte.

Bedrijven die maatwerk leveren geven vaak eerst een offerte af op basis van een aantal vaste criteria. Deze bedrijven kunnen bij KortingNet opgeven welke gegevens zij nodig hebben om een offerte te kunnen uitbrengen. Bezoekers van KortingNet kunnen door het invullen van de gegevens bij deze bedrijven een offerte aanvragen.

Elk bedrijf bepaalt zelf hoeveel en welke gegevens zij nodig heeft voor het maken van een offerte. Bij het opgeven van de bedrijfsgegevens is een optie 'offerte' toegevoegd waar het bedrijf tot 20 velden een naam kan geven.

Onder het kopje 'offertes aanvragen' komt voor de bezoekers een lijst met producten waarvoor men een offerte kan aanvragen. Na het beantwoorden van de vragen (voor een drukkerij bijvoorbeeld: oplage, gewicht, formaat, kleur/zwart-wit, enkelzijdig/dubbelzijdig, afwerking, brocheren) verstuurt KortingNet de offerte-aanvraag naar het bedrijf, dat de zaak verder direct met de aanvrager af handelt.

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
Kortingnet BV