Integratie Sun Enterprise SyMON-software en Tivoli

Datum nieuwsfeit: 11-06-1999

Verregaande integratie Sun Enterprise SyMON-software en Tivoli

Sun Microsystems heeft een belangrijk integratieproject voor systeemmanagement volgens planning afgerond.

De verregaande integratie van Sun Enterprise SyMON-software met Tivoli Enterprise-software leidt tot lagere kosten voor systeembeheer en verhoogt de beschikbaarheid en productiviteit van systemen. Daarnaast bevestigt deze integratie de beheersbaarheid van Sun-omgevingen.

Los van elkaar zijn de Sun Enterprise SyMON-software en Tivoli Enterprise marktleiders op het gebied van systeembeheer voor Sun-omgevingen en heterogene omgevingen. Samen bieden deze producten gebruikers van open systemen uitgebreide mogelijkheden om de Sun-omgeving beter te beheren, zonder dat daarbij functionaliteit verloren gaat. Sun Enterprise SyMON realiseert het beheer van alle Sun-servers, desktops, opslagsystemen, het Solaris-besturingssysteem, software-applicaties en datacenter-services vanuit één punt. Dit pakket is vanaf juli gratis verkrijgbaar voor klanten van Sun en Tivoli. Het integratiepakket kan gedownload worden van de Web-site van Sun via www.sun.com/symon

copyright © 1999 sun microsystems nederland bv, amersfoort. alle rechten voorbehouden.