Optreden en cd-presentatie Divina in Utrecht

PERSBERICHT, Divina Close Harmony
Utrecht, 4 juni 1999
Optreden en cd-presentatie Divina

Vrouwelijk, speels en brutaal: zo zal Divina zich weer laten zien op zaterdagmiddag 12 juni in cultureel centrum Parnassos aan de Kruisstraat in Utrecht. De Utrechtse vocal group treedt van 15.00 tot 17.00 op ter ere van het verschijnen van haar eerste cd. De entree is gratis. Divina brengt zang en theater samen. Zowel gevoelige liedjes vol liefde en ellende en pittige funky nummers presenteert zij met evenveel overtuiging.

Divina kwam in november 1998 op het Vocal Group Festival in Tilburg - een krachtmeting van meer dan dertig close harmony gezelschappen - als grote winnaar uit de bus. Zowel de publieksprijs als de Festivalprijs
- de Bert Eerden Wisseltrofee - ging naar de Utrechtse vrouwenformatie.

De artistieke leiding van Divina is in handen van Tijs Krammer. De muziek wordt Divina op het lijf geschreven. Krammer voorziet vrijwel alle nummers van bijzondere arrangementen.

Noot voor redacties